27 Mayıs 2015 Çarşamba

Ev dekorasyonu

Parmaklara yüzükler takılınca peşimden atlı koşturuyor gibi bir dekorasyon araştırmasına girdim. Evin aitlik duygusunda önemli bir yer kapladığını düşünüyorum, belki de saçmalıyorum.

Bu nedenle obsesif bir boyutta ev dekorasyonuna merak saldım. Bir şeylerin eskimeden gözden çıkarılması ya da kullanılmaması hep çok kolaycı bir yaklaşım geldi bana, emek verip bir şeyleri değiştirmek istediğin forma sokmak hem sürdürülebilirlik hem de israf kavramı açısından kıymetli bir emektir, hoş her emek kıymetlidir..

bundan ötürü evdeki birçok eşyamı kendim yapmaya karar verdim. aşağıdaki askılığın antrede çok güzel duracağını düşündüm, belirsiz evimde
 

herhangi bir renge boyayıp boyamama konusunda çok kararsızım fakat, kesinlikle antredeki askılığım şimdilik bu, daha güzelini bulana kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder